Ugrás a fő tartalomra

Szavazás és részlet

Sziasztok!
Nem, sajnos még mindig semmi érdemlegeset nem hoztam nektek, csak egy pár infót. Kezdjük azzal, hogy nagyon-nagyon hálás vagyok nektek, amiért beszavaztátok a Nyári záport a következő fordulóba, ráadásul első helyen jutva tovább. A második forduló úgyszint szavazós, úgyhogy ismét arra kell kérjelek Titeket, hogy amennyiben úgy gondoljátok, megérdemlem, akkor nyomjatok egy szavazatot a Nyári záporra - a harmadik csoportba sorsolták. Ezen a linken tudtok szavazni: 


De cserébe, egyrészt, hogy lássátok, én sem lazsálok, másrészt, hogy megköszönjem az előző szavazatokat - tényleg el sem hiszem azt a 37 voksot - hoztam egy kis részletet a készülő Azon a nyáronból. Ez a darabka a közepe felé van, és túl sok minden nem is derül ki belőle, de nekem ez egy szívemhez közel álló szelete a történetnek. Egyébként talán hosszabb lesz a történet, mint terveztem, négy-öt fejezet biztos, bár egyelőre csak három fejezetig van beosztva, a többi majd adja magát. Viszont ha kész lesz - és Livi lebétázza nekem, és áldását adja rá, amit előre is köszönök neki - akkor hetente lesznek részek, nagyjából két hónapig. Az alatt pedig talán be is tudom majd fejezni két novellámat. De most térjünk a részletre, remélem tetszeni fog! :)

"– Szia, Szabi! – Jó kedélyűen szóltam a telefonomba, mit sem törődve a kijelzőn mutatott idővel.
 – Tudod, hogy imádlak Kicsi, de tudsz róla, hogy fél egy van? – A srác hangja rekedtes volt, némileg álmosan csengett.
 – Ó, bocsi. Felkeltettelek? Nem akartam, csak azt hittem, érdekel, hogy milyen volt a randim – szélesen vigyorogtam, noha tudtam, hogy Szabi nem láthatja – talán pont ezért. Tudtam, hogy az oldalát már félig kifúrta a kíváncsiság, de abban is szinte biztos voltam, hogy ha neki mesélnék Nicóról, akkor pletykásság ide, pletykásság oda, nem adná tovább senkinek – ezért hívtam őt.
A tettetett ártatlanságomra először csak valami artikulálatlan morgást adott válaszul, majd lefordította magyarra is: – Hogy a viharba ne érdekelne, de Rena. Én holnap fél hétkor kezdek kinn a Szamosiban.
 – Ó, tényleg! – Némileg elkeseredtem, mert ez valóban kiment a fejemből. Természetesnek vettem azt, hogy azzal, hogy én eljöttem a loviból szabira, mindenki más is így tett. – Pedig gondoltam átugorhatnál, és akkor elmesélnék mindent… – Igyekeztem olyan hangsúllyal mondani, hogy Szabi érezze, hogy bár úgy adom elő a dolgot, mintha neki tennék szívességet, valójában az én lelki világom ápolásáról lenne szó.
 – Rena… – kezdett bele hosszan elnyújtva a kizárólag általa használt becenevem, és halkan felnyögve. Tudtam, hogy mit jelent ez – akar segíteni, és legszívesebben segítene, de nem fér bele az idejébe.
 – Jól van, semmi gond, majd akkor másodkézből kapod meg az infót – próbáltam elbagatellizálni a dolgot, de elég hiteltelenre sikeredett.
 – Ha Nyéken lennél, mondanám, hogy gyere át, de így…
 – Figyelj, Szabi… Holnap nem akarsz értem jönni Mogyoródra, a Ringre? – Mindennél jobban akartam, hogy valakivel beszélhessek Nicóról, és erre pillanatnyilag anya mellett Szabi tűnt a legalkalmasabbnak. Mert anya, bár meghallgatott, de mindig azt mondta, hogy úgy döntsek, hogy nekem jó legyen. Csak épp fogalmam sem volt arról, hogy nekem hogyan lenne jó. Ráadásul Szabival a nyáron nagyon sokat beszélgettünk, róla, rólam, arról, hogy mennyire egyedül, sőt magányosan érzem magamat, és ő megértett, mert hasonló cipőben járt. De hogyan mondhatná az ember azt, a saját anyjának, hogy egyedül érzi magát? Végtére is, az valami olyasmi üzenet lenne, hogy „rossz munkát végeztél”. 
 – Mikor végzel? – kérdezte sóhajtva, és ezért az egy kérdésért mérhetetlenül hálás voltam neki. Megkönnyebbültem. 
 – Öt körül, legyen fél hat. 
 – És utána mi a program? – érdeklődte.
 – Elmegyünk hozzánk, és elmesélem az egész sztorit a legelejétől – ajánlottam.
 – Ötleted szívet melengető, de kérlek, kalkuláld bele, hogy nekem még vissza kell érnem Nyékre. – Egészen meglepett, hogy félkómásan, hajnalban ilyen összetett mondatokat képes összerakni.
 – Tudom, hogy szombaton szabadnapos vagy, szóval nem kell visszaérned Nyékre – mosolyodtam el. – Itt alhatsz, hely van bőven.
 – Ó, Kicsi, ha én egy csajnál alszok, akkor én ott nem alszok. – Nem láttam, de egészen nagy összegben le mertem volna fogadni, hogy Szabi arcán az a fajta kaján vigyor ül, ami olyankor szokott, mikor az aktuális hódításairól mesél."

Megjegyzések

  1. nyááááááááááááááááááááááááááááá *__*

    azt hiszem ezzel mindent elmondtam

    úgy körülbelül napra órára és másodpercre pontosan mikor rakod fel az első részt?:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök a lelkesedésedneeeek *-* :D

      szívem szerint most rögtön nekiállnék írni, csak az a fránya növényélettan és a fotoszintézis még várnak rám, de jövőhéten semmi zh nem lesz, úgy néz ki, szóval akkor majd próbálok sokat írni :D

      Nem mondok dátumot, mert úgyse tudnám tartani magamat (és utálok határidőre dolgozni :D), de most már hamarosan. :) És tudom, hogy ez nem túl közeli, de még idén mindenképp. Karácsony előtt, ez így egy elfogadható időpont? :D Aztán ha kész vagyok, és Livi ráteszi a kezét, akkor majd mondok konkrétumokat :D

      Törlés
  2. na jóóó, ez talán egész közeli és elfogadható időpont!:D de tényleg nagyon szívesen olvasnám már, de egyébként én se szeretek határidőre írni, meg ha határidőre is írok, igazából akkor sem tartom be. szóval megértelek :DD
    de akkor is nyááááááááááá*_* :DDDD

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egyedül [Destiel]

Sziasztok! Bár tudom, azt ígértem, legközelebb SP jön már – és tudom, hogy amúgy már azt se hiszitek el, amit kérdezek –, de a következő már tényleg az lesz, de ez közbejött, mert… Nem tudtam elmenni az Odaát 10. évadának eleje mellett, és tegnap a vonaton félig-meddig megszületett ez, a lentebb linkelt zenét hallgatva. Szóval megszületett ez, és már mondom is a részleteket, előtte meg csak annyit, hogy ne utáljatok. Légyszi. x Supernatural, 10. évad körül x angst x szösz, 767 szó x démon!Dean x slash, Destiel x ajánlott zene Egyedül „Egyedül születünk, egyedül élünk, egyedül halunk meg. Csak a barátság és a szerelem keltheti azt a röpke és mulandó illúziót, hogy nem vagyunk egyedül.” /Orson Welles/ Castiel haldoklott. Erőtlenül és gyengén feküdt a lepukkant motelszoba sötét és piszkos sarkában, az omladozó vakolat mellett. Az angyali ereje fogytán volt, olyannyira, hogy tudta, nem hogy napjai, talán órái sincsenek hátra. Nyugtalan volt, és félt. Nem attól,

Szörnyeteg

Sziasztok! Tudom, utoljára karácsonykor volt bármi is a blogon. Tudom, olyan kihalt volt, mint a sivatag, és most sem azért jöttem, hogy ígérgessek (vagy boldog új évet kívánjak, bár azért kívánok). Lesz majd egy bejegyzés a blog sorsáról, ez egészen biztos, de nem tudom megmondani mikor. Egyelőre annyi biztos, hogyha lesz bármim, ami arra érdemes, hogy ide feltöltsem, akkor az felkerül. Egyébként foglalkozok mással – a felhőkastélly al, a Bosszú val, és igen, a Timeless Times szal, még ha ebből ti nem is láttok semmit, azért ez így van. De most nem ezért hoztam ezt a posztot, hanem azért, mert most van valamim, ami megérett arra, hogy felkerüljön ide, ráadásul apropója is van – Vivi szülinapja. Szóval ezúton is boldog szülinapot neked , és értelemszerűen ez a novella – szösz – neki vagyon ajánlva, hiszen szülinapos. Meg hát egyébként is, ki másnak ajánlana az ember lánya egy Antoine Griezmann novellát? A cím ne riasszon el, közel sem arról fog szólni, amiről elsőre gondolnád –

Dalban mondom el

Sziasztok! Eredetileg úgy terveztem, hogy a Látszat után egyből kezdem majd az Azon a nyáront, de aztán... Ember tervez... Eredetileg olyan tervem is volt, hogy csak akkor kezdem el feltölteni az AN-t, ha teljesen kész, de hát ez sem igaz, mindenesetre az első hét, és az utolsó három fejezet megvan a közepéből még hiányzik kicsi, de mostanában csak az Azon a nyáronnal foglalkozok. Meg ezzel , de csak azért, mert ez gonosz Szczesny nem hagyott nyugodni, állandóan szembejöttek a zongorás videói (nem is tudom, kinek köszönhetően... :D), úgyhogy kénytelen voltam írni valamit. De közben szorgalmasan írogattam, írogatom az AN-t is, és jövő héten már tényleg az következik. Az első fejezet, mi már le is vagyon bétázva, és Livi is áldását adta rá. A zenéket tényleg ajánlom, de persze mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy hallgatja-e vagy sem, de van közük a történethez. És a bejegyzési végi videókat is meleg szívvel ajánlom mindenki figyelmébe. :P Azt hiszem, mást most nem akartam mondani