Ugrás a fő tartalomra

Díj

A személyes blogom után a Final Masquerade-re is kaptam díjat, szám szerint kettőt - Tinától és Titaniától. Köszönöm csajok, tündérek vagytok! ♥♥:)

Feladatok
- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
- Írj 10 dolgot magadról!
- Válaszolj 10 kérdésre!
- Tegyél fel 10 kérdést!
- Küldd tovább 10 embernek!



10 dolog rólam
1. Nagyon szeretnék egyszer farkast (na, jó, nem), vagy valami farkas-szerű kutyát tartani.
2. Mostanság egész jól megy az apró napi célok kitűzögetése. (főleg az AN írásánál)
3. Szeretek - és kicsit tudok is - gitározni.
4. Iszonyat nagy sorozatfüggő vagyok. (De tényleg.)
5. Imádom, ahogy Alexis Sánchez zongorázik, és utálom, hogy Lukas csak 15 másodpercet osztott meg belőle velünk. 
6. Mostanában nagyon sok Taylor Swiftet hallgatok - régi és új számokat egyaránt.
7. 7 évig fuvoláztam, és néha még most is eszembe jut, és előveszem a hangszert.
8. Ha nem akarok tanulni, akkor minden fontosabb annál - a takarítás, a mosogatás, a pakolás, a rendrakás a gépemen, és jéé de cuki ez a kép Villáról instagramon, van több is? ...
9. Szeretem a lovakat és szeretek lovagolni, és isten tudja mióta, csinálom is. Bár ez azt hiszem, az Azon a nyáronból elég egyértelmű lesz. :'D
10. Karácsonyra kaptam egy pulcsit, amit már most imádok, pedig eredetileg fiú pulcsi, de nőiben egyszerűen nincsenek normális kapucnis bebújós pulcsik. Csak rózsaszínek, flitteresek, pillangósak satöbbi. :'D

Tina 10 kérdése
1. Van álomvárosod, ahova egyszer mindenképp el szeretnél jutni?
Ó, több is. Dublinba nagyon-nagyon, Barcelonába és Münchenbe mindenképp, de szeretném látni Moszkvát és Szentpétervárt, Milánót, és egy kicsit talán Párizst is. Londontól elvette a kedvem a sok 1D fic :(
2. Hallás vagy olvasás után tanulsz gyorsabban?
Azt hiszem, hallás. De csak akkor, ha figyelek és érdekel. Ha nem érdekel, akkor sehogy se tanulok könnyen. :D Egyébként többnyire a kettő kell együtt. Hallás után megértem, és olvasás után tudom megtanulni.
3. Tanulsz/tanultál valamilyen hangszeren?
Igen, 7 évig fuvoláztam, és 2 éve önszorgalomból tanulgatok gitározni.
4. Volt már "írói válságod"? Ha igen, hogy lendültél át?
Volt sajnos. Több kisebb, és egy nagy. A nagy alatt inkább pihentettem az írást, vártam az új impulzusokra, és azok jöttek is, és kapásból két történetemnek találtam befejezést, és rengeteg új ötlet született meg a fejemben. A kisebb válságokon zenével, olvasással, sorozatozással túl tudok lenni.
5. Nézel sorozatokat? Ha igen, miket?
Ó, hát már hogyne néznék! :D Jelenleg futó van 4 - a How to get away with murder, a The Originals, a Once Upon a Time és a The Vampire Diaries. De még tavasszal elkezdtem az elejéről nézni a House-t, ebben az 5. évad végénél járok, ősszel belefogtam a Tuti gimibe az elejétől, itt a 3. évadot taposom, és a Heartlandhez néha kedvet kapok, és akkor azt is nézem, itt a 3. évad végénél járok. És lelkesen várom a Sherlock folytatását (már csak egy év *-*). 
6. Van olyan haj, amit egyszer úgy kipróbálnál, de félsz, hogy hülyén fog állni és várnod kell, hogy újra a régi legyen?
Igen, néha nagy a kísértés, hogy az egyik oldalt felnyírassak, de rettegek, hogy hülyén állna, és az nagyon sokára nőne vissza, szóval egyelőre inkább nem próbálkozok. :D
7. Szeretnél tetoválást/percinget valaha?
Piercinget nem, tetováláson már gondolkoztam, de semmitmondó hülyeséget nem akarok magamra varratni, csak valami olyat, ami tényleg fontos, szóval még várok vele :)
8. Van háziállatod?
Van bizony. Egy fehér fiú pulim, aki a Vadóc névre (nem) hallgat. Meg amúgy is mindenki máshogy hívja.... Többnyire Bundásnak... és van egy félperzsa kandúrom, aki előszeretettel költözik be az ágyamba, amíg Debrecenben vagyok. Ő Bobó. 
9. Kikkel töltöd a szentestét? És ha választhatnál, kikkel töltenéd?
A szüleimmel töltöttem, de idén a szenteste annyira nem volt hangsúlyos nálunk, inkább 19.-e. Tesóm, a menyasszonya és a kislányuk vasárnap mentek lesz tesóm menyasszonyának szüleihez, ezért mi előrehoztuk a szentestét 19.-ére, és akkor karácsonyoztunk tesómékkal, anyával, apával és apa nővérével. :) És ha választhatnék, akkor is velük lennék :)
10. Jó, nem tudok több kérdést kipréselni magamból. Helyette Boldog Karácsonyt kívánok! :D
Boldog Karácsonyt neked is! :)

Titania 10 kérdése

1. Inkább a csendet, vagy a zene hallgatást részesíted előnyben miközben írsz?

A zenehallgatást. Majdhogynem mindegy, mi szól, a múltkor például a Mamma mia zenéjét hallgatva írtam másfél oldalt az AN-hez. Szóval ez nálam sokkal kevésbé függ a zenétől, mint a hangulatomtól.

2. Nagy port kavart Marco Reus jogsi nélküli furikázása ( a kis hülye :D ), ha találkoznál vele, mit mondanál neki ezzel kapcsolatban? :D 

Megkérném, hogy mesélje már el, hogy honnan a pokolból szedte azt, hogy nem kell semmi papír a vezetéshez. Nem tudom, hogy azért nincs jogsija, mert nem ment át a forgalmin, vagy mert nem is járt autósiskolába. De amennyiben az utóbbi, nem szeretnék vele találkozni az utcán, úgy, hogy ő autóban ül és vezet. xDDD
3. Ha egy napra láthatatlan lennél, és egy általad kiválasztott focista házába mehetnél be mit csinálnák ott, és kinél mennél?
Lukas Podolskihoz, és behúznám a mezgyűjteményét :D 
4. Van kedvenc focista babád?
De még mennyi! A többség már nem annyira baba, de nézzük. A legnagyobb kedvenceim a Villa gyerekek - imádom azt a családot *-*. De szeretem a Torres gyerkőcöket, Emma, Jontxu és Ane Alonsót, a Robben gyerekeket, Louis Podolskit, Lia Fabregast, Luca és Isabella Leite, Milan Piqué,  Gerrard lányai, Boateng lányai és szerintem egy csomó mindenkit kihagytam, de egyelőre több nem jut eszembe. 
5. Mi a véleményed Pilar Rubioról? 
Nem értem, hogy mi ez a hülyeség mánia a spanyol focisták részéről, hogy mindenkinek ennyivel idősebb barátnője van. Mert oké, azt mondom PIqué meg Shakira cukik. De Fabregas is mit akar már Daniellával? Szóval én Ramost se értem mit akar ettől a nőtől, brr...
6. Emma Rhys Jones vagy Irina Shayk a rokonszenvesebb?
Az elsőről egészen addig fogalmam sem volt, ameddig Livi rá nem keresett. De Emma amúgy kevésbé tűnik sznobnak, mint Irina. 
7. Mats Hummels vagy Mario Götze a férfiasabb?
hát naná, hogy ez a majom ♥
8. Sajnálod, hogy hamar kiesett a La Roja a 2014-es VBn?
Az utolsó meccsükön játszó La Roját sajnáltam. Meg sajnáltam Ikert, Davidet, Fernandót, Pepét, Santit,  Cescet és Sergiót. És nem értettem, hogy miért nem lehetett azzal a felállással játszani az első kettő meccsen, amiben a harmadikon játszottak. Mert az első két meccses csapat, Costával az élen megérdemelte a hazautat. De Villa, Xabi, Reina, Torres, Ramos, Cazorla meg Silva nagyon nem.
9. Mi az a tulajdonság amit szeretsz magadban, és mi az amit nem?
Szeretem azt, hogyha kitűzök magam elé egy rövidtávú célt, akkor azt általában el is érem. Szeretem, hogy kitartó vagyok, és azt hiszem jó hallgatóság, és jó tanácsadó.
Nem szeretem, hogy hirtelen haragú vagyok, sértődékeny és hogy a saját életemet egyáltalán nem látom át. 
10. Könnyen megtalálod másokkal a közös hangot?
Nem, nem mondhatnám.

Viszont mivel a személye blogomon már mindenkinek továbbadtam mindenkinek, akinek akartam, ezért nem jelölnék ezúttal senki mást :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egyedül [Destiel]

Sziasztok! Bár tudom, azt ígértem, legközelebb SP jön már – és tudom, hogy amúgy már azt se hiszitek el, amit kérdezek –, de a következő már tényleg az lesz, de ez közbejött, mert… Nem tudtam elmenni az Odaát 10. évadának eleje mellett, és tegnap a vonaton félig-meddig megszületett ez, a lentebb linkelt zenét hallgatva. Szóval megszületett ez, és már mondom is a részleteket, előtte meg csak annyit, hogy ne utáljatok. Légyszi. x Supernatural, 10. évad körül x angst x szösz, 767 szó x démon!Dean x slash, Destiel x ajánlott zene Egyedül „Egyedül születünk, egyedül élünk, egyedül halunk meg. Csak a barátság és a szerelem keltheti azt a röpke és mulandó illúziót, hogy nem vagyunk egyedül.” /Orson Welles/ Castiel haldoklott. Erőtlenül és gyengén feküdt a lepukkant motelszoba sötét és piszkos sarkában, az omladozó vakolat mellett. Az angyali ereje fogytán volt, olyannyira, hogy tudta, nem hogy napjai, talán órái sincsenek hátra. Nyugtalan volt, és félt. Nem attól,

Szörnyeteg

Sziasztok! Tudom, utoljára karácsonykor volt bármi is a blogon. Tudom, olyan kihalt volt, mint a sivatag, és most sem azért jöttem, hogy ígérgessek (vagy boldog új évet kívánjak, bár azért kívánok). Lesz majd egy bejegyzés a blog sorsáról, ez egészen biztos, de nem tudom megmondani mikor. Egyelőre annyi biztos, hogyha lesz bármim, ami arra érdemes, hogy ide feltöltsem, akkor az felkerül. Egyébként foglalkozok mással – a felhőkastélly al, a Bosszú val, és igen, a Timeless Times szal, még ha ebből ti nem is láttok semmit, azért ez így van. De most nem ezért hoztam ezt a posztot, hanem azért, mert most van valamim, ami megérett arra, hogy felkerüljön ide, ráadásul apropója is van – Vivi szülinapja. Szóval ezúton is boldog szülinapot neked , és értelemszerűen ez a novella – szösz – neki vagyon ajánlva, hiszen szülinapos. Meg hát egyébként is, ki másnak ajánlana az ember lánya egy Antoine Griezmann novellát? A cím ne riasszon el, közel sem arról fog szólni, amiről elsőre gondolnád –

Dalban mondom el

Sziasztok! Eredetileg úgy terveztem, hogy a Látszat után egyből kezdem majd az Azon a nyáront, de aztán... Ember tervez... Eredetileg olyan tervem is volt, hogy csak akkor kezdem el feltölteni az AN-t, ha teljesen kész, de hát ez sem igaz, mindenesetre az első hét, és az utolsó három fejezet megvan a közepéből még hiányzik kicsi, de mostanában csak az Azon a nyáronnal foglalkozok. Meg ezzel , de csak azért, mert ez gonosz Szczesny nem hagyott nyugodni, állandóan szembejöttek a zongorás videói (nem is tudom, kinek köszönhetően... :D), úgyhogy kénytelen voltam írni valamit. De közben szorgalmasan írogattam, írogatom az AN-t is, és jövő héten már tényleg az következik. Az első fejezet, mi már le is vagyon bétázva, és Livi is áldását adta rá. A zenéket tényleg ajánlom, de persze mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy hallgatja-e vagy sem, de van közük a történethez. És a bejegyzési végi videókat is meleg szívvel ajánlom mindenki figyelmébe. :P Azt hiszem, mást most nem akartam mondani